tirsdag 31. januar 2012

2012 Januar

For et år siden startet jeg å lage bildecollager etter hver måned.
Jeg tar mange bilder, og gjerne hver dag.
Noen deler jeg her på bloggen, noen skal bli til fotobøker av barna, og noen vil nok bare ta plass på harddisken.
Her er en liten samling fra januar-mappa.
Det har vært en innholdsrik måned, selv om det ikke kan sees på bildene.



I januar har vi solgt huset vårt, og jeg har fått ny jobb.
Og blandt andre små trivialiteter har Lillesøster har fått sin første tann denne måneden:)
Alle bilder av blomster skyldes rett og slett at flyttekasser ikke egner seg så godt på bilder.


 




 
Håper din januar har vært fin!
Og ønsker deg en god start på februar i morgen.

4 kommentarer:

  1. Liker månedsoppdateringene dine.
    Håper februar også blir bra for dere. Mye dere kan krysse av på lista allerede.
    Lykke til med pakkingen.
    Klem fra hanne Mette

    SvarSlett
  2. flott collage! masse fine bilder.så moro å lese=)
    Klem karin

    SvarSlett
  3. For en spennende januar!

    Og tusen takk for hilsen inne hos meg!

    SvarSlett
  4. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på din kommentar. Tusen takk!!
Jeg prøver så godt jeg kan å besøke deg tilbake dersom du har blogg.

Du kan også kontakte meg på mail; v.detgodeliv@gmail.com
Ha en fin dag!