lørdag 31. mars 2012

Mars i foto og 10 måneder




I dag er Lillesøster allerede blitt 10 måneder.
Ei blid lita jente, hun er tydeligvis fornøyd med tilværelsen.
Hun elsker å krype rundt i stua og leke, spesielt når søsknene også er med.
Jeg virkelig nyter den siste tiden i permisjon, for om det er travle tider som trebarnsmor nå,
så er det vel ingenting i forhold hvordan hverdagen blir når jeg skal begynne jobbe......




Mars 2012 har vært alt fra iskald vinter til varme sommerdager.
Mars  har vært trangt om plassen i feriehuset, men også kos og tett innpå hverandre.
Mars har vært omstillinger, ny tilværelse, nye rutiner og ny barnehage.
Våren er herlig, og denne måneden har vært spesielt fin.
Jeg fryder meg med nye spirer i hagen hver dag. Det er luksus å få er ferdig plantet hage.
Nå er utfordringen å holde den fin og ryddig hele sesongen.







Vi ønsker deg en feiende flott vårhelg!



15 kommentarer:

  1. Så skjønne jenter, Vivian!! Mars har vært rar sånn temperaturmessig.
    Ønsker dere en god påske!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Så nydelige jenter:)
    Ein fin lørdagskveld til deg!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder av skjønne jenter ♥
    Ha en fin fin lørdag:)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder av herlige jenter:)
    Våren er herlig ja, trudde den var kome for å bli, men neida, snødd i to dagar no!!!! Isj, har ikkje bruk for snøven no i 9.mnd.

    Ha ein fin laurdagskveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Sånne herlige jenter: ) Må smile!!!

    Flotte Bilder fra mars...kjekt å se litt fra feriehuset deres. Håper dere har lykken med dere snart i husjakten.
    Fortsatt god palmehelg!
    KLEM!

    SvarSlett
  6. Mange fine bilder her :)
    Jeg blir 3-barnsmamma i juni og er spent på hvordan overgangen fra 2 til 3 blir =)

    Påskeklem

    SvarSlett
  7. For et koselig søskenbilde! God lørdagskveld til deg :)

    SvarSlett
  8. Hei!
    For noen skjønne småtroll du har! :)
    Herlige vårbilder som virkelig satte meg i stemning,

    ha en fin helg,
    klem ragnhild <3

    SvarSlett
  9. For et nydelig søskenbilde, fineste jentene! :)
    Alltid like koselig å se og lese mnd.oppsummeringene dine.
    Fortsatt lykke til med husjakten, og goooooood påske!
    Stor klem

    SvarSlett
  10. Liker så godt dine måneds bilder!LYkke til med husjakt,skjønner godt det er slitsomt...
    God påske og nyt solen=)
    Klem Karin

    SvarSlett
  11. Ååå - herlige, skjønne jenter! Nydelig mars-oppsummering!
    Ha en flott palmesøndag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Herlige jenter!
    Og bilder =]

    Snart ett år allerede minstefrøkna ja..
    Mnd'ene bare flyr avgårde!

    Her har vi fått 20 cm med snø!
    Det liker jeg ikke!!

    Håper søndagen blir fin!

    Påskeklem

    SvarSlett
  13. Så utrolig skjønne!
    Ønsker deg en fin palmesøndag og en fin påske
    Klem Tonje

    SvarSlett
  14. Kjempefine jenter, og fin blogg! Har ei jenta på 10 mnd sjøl eg, de e så skjønne. Men hu e fornøyd me å sitta i ro enn så lenge ;-) Når kom di minste jenta te verden? Eg legge meg te som følgar!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på din kommentar. Tusen takk!!
Jeg prøver så godt jeg kan å besøke deg tilbake dersom du har blogg.

Du kan også kontakte meg på mail; v.detgodeliv@gmail.com
Ha en fin dag!