mandag 30. april 2012

April 2012











i april har vi....
feiret påske, kjøpt hus og ventet på våren. 
Vi har kost oss på denne lange hytteturen, men nå gleder vi oss ennå mer til å komme oss inn i nytt hus.


Lillesøster er blitt 11 måneder. 
Nå om dagen sliter vi med nye tenner, men mellom slagene er hun er blid som ei sol.
Det hun ikke liker like godt; er at nå skal hun snart være hos dagmamma to dager i uka. 
 Men det vil vel gå seg til etterhvert. 







Fint vær de siste dagene gjør at vi kanskje tør å håpe at våren er kommet.
På onsdag begynner jeg i ny jobb. 
Velkommen MAI.





3 kommentarer:

  1. Fine bilder - og fin lillesøster! For noen vakre øyne! :-)
    Forstår godt at dere gleder dere til å flytte inn i nytt hus, spennende tider!

    Lykke til i ny jobb! :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Mye skjedde i april og mye skjer fremover også skjønner jeg. Lykke til med alt sammen. :)
    Fine bilder. Collagene dine er så koselige og lille prinsessa er jo bare skjønn.♥
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Skal si dere har gjort mye i april :)

    Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
    klemklem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på din kommentar. Tusen takk!!
Jeg prøver så godt jeg kan å besøke deg tilbake dersom du har blogg.

Du kan også kontakte meg på mail; v.detgodeliv@gmail.com
Ha en fin dag!