lørdag 30. juni 2012

Juni 2012





Her er noen juni-glimt fra oss.
Lykken var stor når vi endelig kunne flytte inn i et ordentlig hus. 
Derfor har vi bare vært her, og bodd oss inn. 
Vi har også feiret bursdager. Lillesøsters 1 års dag, min og mannens.

Jeg har hatt mine siste permisjonsdager. 
Livet har vært fint i juni. 



Instagram har vært en stor dille i juni. 
Så når jeg har ligget litt på latsiden når det gjelder bloggen, skjer det litt mer på instagram.
Moro med små øyeblikk.



Håper din juni også har vært fin.

7 kommentarer:

  1. Ja, jeg har også fått helt dilla på Instagram om dagen, og da er det lettere å la bloggen ligge litt...
    Mange flotte øyeblikk dere har hatt i juni! Grattis med bursdagene;)!
    Jeg har også bursdag i juni, det er den beste måneden;)!
    Ha en super helg, håper dere har litt bedre vær enn oss...
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Så utrolig masse fine bilder og øyeblikk å se tilbake til:)
    Og instagram er jo en ting man lett kan få "dille" på ja:)
    Ha en herlig junidag og helg;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så knallfine bilder,dere har det såå fint:)
    Fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. En flott collage:)
    Juni har for dere vært travel men fin kan jeg tenke meg:)
    Og så godt med nytt hus ♥

    Håper Juli blir like fin:)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder!
    Ja, jeg må vel i gang med månedens kollasj jeg også.
    Juni måned bare fløy av sted den også...
    Ønsker deg og dine en super Juli! =]

    SvarSlett
  6. Så fine junibilder! Herleg med sommar, litt sol, litt regn og masse kos! :) Ynskjer deg og dine ein like vakker juli!

    God klem,
    elin :)

    SvarSlett
  7. Nydelige sommerbilder :)

    fin sommerdag,
    klem

    SvarSlett