tirsdag 31. juli 2012

juli 2012




Tradisjon tro må jeg lage en collage av måneden som har gått.
Siden mac`en har blitt"tuklet" med virket ikke picasa slik den pleier.
Jeg lagrer normalt bildene jeg redigerer og bruker her på bloggen i egne månedsmapper,
 og da er det en lett sak og velge ut bilder til en collage  hver måned.

Så her kommer juli med bilder fra instagram. 
Egentlig like greit, for bloggen har også hatt ferie og det har blitt rekord få blogginnlegg i juli:)
Istedet for har jeg blitt hekta på instagram;  liker man å dele så liker man å dele!




Første uken i juli hadde jeg fri og vi reiste på ferie til Kristiansand.
Vi fikk låne min svigerinnes sitt flotte hus, og det var helt fabelaktig å være turist i byen som vi flyttet fra for noen måneder siden.
 I ♥ Kristiansand




Noen fine sommerdager har det jo vært i juli, og de har vi nytt til det fulle.
Mens jeg jobbet to fulle uker midt i juli, var mannen feriepappa og tok seg godt av ungene.
Imponert og stolt over måten han taklet tre småtroll.





Siste del av juli hadde jeg ferie igjen, og vi hadde noen fine dager i feriehuset.
Ellers begynner vi å komme oss i orden her hjemme, og jeg håper jeg får vise dere mer av huset vårt etterhvert.


I morgen er det barnehagestart for lillesøster... 
Og jeg er veldig spent på hvordan det skal gå. 


Ha en fin tirsdagskveld!

1 kommentar:

  1. Hei..

    Mange flotte bilder fra juli måned...

    Lykke til med barnehage start i morra..

    Ha en fin onsdag...

    Britt

    SvarSlett